BIDAs hjælpe univers

Find selv svar på de fleste spørgsmål

Find hjælp til følgende emner

Din BIDA konto

Hvad er forskellen på en privat- og en erhvervskonto. Hvilke oplysninger skal BIDA bruge og er mit kodeord sikkert hos BIDA? Find svarene her.

Læs mere
Få et overblik på BIDA

Hvad byder BIDA på af funktioner og undersider som kan hjælpe dig, hvad enten du søger at sælge emner eller byde på auktioner som du finder interresante.

Læs mere
Betalinger på BIDA

No Cure, No Pay, betalingsportal, korttyper og afsluttede auktioner. BIDAs betalingsmodel er simpel - læs mere her.

Læs mere
Afhentning af auktions emner

Som køber påhviler ansvaret altid denne at afhente og transportere emner fra vundne auktioner. BIDA kan også hjælpe med transportløsninger.

Læs mere
Betaling mellem køber og sælger

Du har vundet en auktion, eller du har som sælger fået en mail om at en auktion er afsluttet med succes. Hvad nu?

Læs mere
Få notifikationer på auktioner

Notifikations indstillinger for sms og e-mail ved overbud, deaktiveret auto-bud, mv. Hvordan slår du disse til og fra?

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

  • Vilkårene findes her. Man opretter sig på BIDA.dk og herefter kan man byde og sælge som man vil. Husk at udfylde alle felter med korrekte oplysninger.

  • BIDAs priser er lave. Kun 5 % af købesummen og 200 kr. i fakturagebyr + moms

  • Når du har oprettet dig, kan du gå ind på forsiden. Her klikker du på ”opret auktion” og siden guider dig igennem processen. Det er ganske enkelt. Skulle du få brug for hjælp kan du vælge at blive ringet op (find formularen på forsiden) eller kontakte supporten via e-mail: kontakt@bida.dk

  • Alle fakturaer sendes som udgangspunkt via e-mail til brugeren. Sælger af en auktion vil altid kunne finde faktura under "Mine emner".

  • Du er altid velkommen til at kontakte BIDA. Du kan enten vælge at blive ringet op via vores "Ring mig op" formular på forsiden eller også kan du sende os en mail på kontakt@bida.dk

Opret salgsemne Se auktioner Menu
Top